Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

5/11/08

Habemus Obama

Però...

Canviarà alguna cosa?
Ens afectarà en res?
Els americans amb pupetes podran curarse sense deixar-hi el sou?
Farà que la crisi desaparegui?
Les hamburgueses del McDo seran més comestibles?

Val que és "menys pitjor" que el seu oponent però no sé...

dieu-me escèptica

4 comentarios:

Unknown dijo...

Escèptica...

sí jo també penso com tu.

Francesca dijo...

A veure, que no és cap bruixot, no ho podrà arreglar tot!... però això és com fer-se vell, l'altra opció és pitjor!
Jo en política ja entenc que ningú tot no ho pot arreglar-ho tot, però em conformo en que el rumb sigui el correcte i jo crec que al menys canviarà uns quants graus a l'esquerra l'orientació de les polítiques socials... i mira, mica en mica... jo és que sóc de bon conformar! :D

Ferran Porta dijo...

Sí, sí... jo sóc temerós del que pot passar després, quan ens arribin les decepcions pel que hauria pogut ser i no ha sigut, però d'entrada, la victòria d'Obama és una excel·lent notícia.

dErsu_ dijo...

A més il·lusió, més desencís.