Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

17/3/08

El poder de la coma

Llegeix i analitza:

"Si el hombre supiera realmente el valor que tiene la mujer andaría a cuatro patas en su búsqueda"

Opcions:

a) no has trobat a faltar cap coma... preocupa't! o llegeixes massa poc...
o llegeixes massa i ho fas transversalment (mira, com per a les tesis)

b) ets un home i, ben segur, posaries la coma després de la paraula "tiene"

c) ets una dona i SAPS que la coma va després de la paraula "mujer"

3 comentarios:

Ferran Porta dijo...

La disposició de la frase té trampa. Tramposa! Sí, perquè justament la frase està tallada després de "mujer". Per això, encara que no hi hagi coma, un fa una pausa justament després de llegir "mujer".

Mmmmmmm...

Matty dijo...

no serà el teu subconscient?... de fet jo vaig escriure la frase tota seguida i és "el destí" (o la configuració del text) qui la va separar. Més punts a favor del meu argument! toma! ;-))

Ferran Porta dijo...

Hehe... ara vas i culpes el pobre destí, del pobre destí que ens espera als homes! (no sé si la coma l'havia de posar o no, després de destí ;-)

Bona Setmana Santa, guapa! Ja m'explicaràs si feu alguna cosa o us quedeu per Barna. Jo me'n vaig a Dresden demà! :-))