Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

20/3/08

primer día de primavera

Demà comença la primavera: les flors, la caloreta, alguna al·lèrgia i.... l'amor!
ahhhhh, què bonic!
Potser no hauria d'afectar-me perquè jo estic enamorada tot l'any però em fa il·lusió.
No sabia si penjar-vos un post sobre flors però al final m'he decidit per un tema encara més romàntic: la música empalagosa... els musicals.... Vaja, Travolta.



ooooohhhh!
I aquí teniu un parell de versions "alternatives" a les imatges originals de Grease.



6 comentarios:

Unknown dijo...

aiiiii

maty, ara hem de fer nosaltres una versió de grease... tipus bollywood.

quan tornem de frança (cadascuna del seu côté) ho podríem pensar...

bon voyage!

Matty dijo...

c'est fantastique!!! quelle idée!

Francesca dijo...

Què necessitareu "extres"?... digueu que si, vaaaaaaa:D

Matty dijo...

fantàstic! i haurem de dur 20 vestits diferents cadascuna? va, si, venga...

Ferran Porta dijo...

Haha!, molt bons els dos "alternatius". Pensava que el primer seria insuperable, però deu n'hi do el del gos, també. Molt divertits.

Cristina dijo...

M'encanata el del lego!!!!! Lego rules!!!