Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

2/4/08

Post patrocinat pel meu dietista

Els qui em coneixeu sabeu que no m'agraden les pel·lícules de guerra, ni les novel·les, ni tant sols la història contemporània. Vaja que sóc la única que no va veure la llista de Schindler (o com s'escrigui), ni pearl harbour, ni cap altre per l'estil.

Avui, però, m'he decidit i us envio unes imatges que fan referència als conflictes armats en els que han participat els Estats Units des de la Segona Guerra Mundial, passant per Vietnam, pels atacs terroristes a les torres i la infame guerra a l'Irak (bé, com totes les guerres).

Fins i tot si sou dels meus i no us agrada gens això de la violència, crec que us puc recomanar aquestes imatges. Representen, de fet, la guerra que mantinc a diari amb les calories... i el pitjor és que guanyen elles!!!! Carams...

5 comentarios:

zel dijo...

Hola per primera vegada, que no serà l'última, vinc de can Ferran i... jo també tinc guerra i guanyen elles...I me'n torno a llegir el blog, que m'agrada, noia, apala, fins aviat!

Matty dijo...

Hola Zel! Benvinguda! cal seguir lluitant contra elles... però amb serenor! que tampoc és questió de perguessim el somriure, oi? ;-)
Jo també passaré pel teu blog "ara mateix" si et sembla bé. M'ha semblat molt emotiu. M'agrada!

Ferran Porta dijo...

Haha!! És lleig que el vídeo m'hagis semblat divertidíssim?!?

Per cert, darling: jo TAMPOC no vaig veure la famosa llista de Herr Schindler. Quin mal rollo, per favor!

Sara Maria dijo...

A mi també Ferran.
Matty, tens una cosa per a tu al meu bloc.

Matty dijo...

Ufff... menys mal que no sóc la única que no va veure la pel·liculeta de marres!!!
Moltes gràcies Sara Maria. Els teus blogs si que són extraordinaris. De debó.