Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

8/4/08

Premi Dardo

Aquest és un post absolutament d'auto-bombo (existeix el terme?):
m'han concedit un premi blocaire!!!



L'amiga Sara Maria, autora de dos blogs extraordinaris i que us recomano a continuació, ha estat qui ha pensat en mi a l'hora d'atorgar-me el premi per la meva capacitat d'ironia als posts. Des d'aquí moltíssimes gràcies, Sara Maria, intentaré ser-ne mereixedora!

Podeu gaudir dels seus relats a:
- Un racó del món-
- Delícies del rebost

Ara em toca a mi donar-ne cinc més:

- A la meva estimada Paquita amb el Club de los Domingos: el premi a la comunitat virtual de la qui més sap sobre comunitats virtuals.

- Al meu Ferran per al Quina Mandra! (ex-aequo amb el Berlin Chronicles, of course): el premi al blocaire més crític i, alhora, més divertit de tots els blocaires que es fan i es desfan.

- Als meus caros Cristina i Dani per al Caro Diario: el premi al primer blog que vaig conèixer i el que més ha fet (no sé si en tota la història però deu n'hi do) per la normalització lingüística en la parella.

- A "algú de la laie" per fer el bloc de la meva llibreria: el premi a la paciència i la professionalitat per aconseguir-me els llibres més estranys del món i per controlar fins i tot millor que jo mateixa els que ja tinc i els que no. Records a Wittgenstein, per cert.

- A la Michoud: el premi al blog més bollywood (amb fons negre o sense)i somniador.

5 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Daaaaaankeschööööön!!!
Va por tí, nena: ooooléééé!!

Petonets, campiona.

Francesca dijo...

Gràcies! Això és com un Oscar, no? :$ M'ha semblat entendre que jo també havia de donar 5 premis i així ho he fet! Petons!

Unknown dijo...

Em sento molt honorada de rebre el premi. Agraeixo als membres de l'Acadèmia...

Aquí se me'n va l'olla...

MERCI!!!!!!!

Mira el meu bloc, que hi ha resposta

Matty dijo...

ara vaig, ai, quins nervis!

Cristina dijo...

Cara signorina Matty,
il sig.re Marni e me stessa vi ringraziamo di cuore per gli auguri.

Un bacio!!!