Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

12/12/08

el calvo de la loteria

Definitivament no soc jugadora: ni rasca-rascas, ni primitives, ni 6-49's, ni onces, ni travesses...

Estic convençuda de que tampoc em tocaríen i així, com a mínim, és com si sempre em tornessin els diners. Ahhh, qui no es conforma és perquè no vol...

Això si, faig una excepció i és la loteria de Nadal.

Tampoc és que gasti gaire, la veritat, però un numeret a la feina per alló de no ser la única a qui -potser algun dia- li toqui i, fins i tot, un parell de paperetes de la fruiteria o alguna associació.... I uns quants numerets del club de rugby dels nens!!!

En qualsevol cas, hi ha qui es queixava de que no sortia el "calvo" de l'anunci.

Aquí el teniu, el calvo:

4 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Ha ha ha ha!!! Ets una marranota, porcota!!!... però fa molta gràcia.
De tota forma, t'he de dir que l'anunci del calvo m'encantava. I la música. Em donava molt bon rollo!

Sara Maria dijo...

Hhehehehe... Jo també trobava a faltar el calvo... Però es veu que li van pujar els fums i demanava molts diners per tornar a sortir...

Matty dijo...

El que més m'agrada és que jo ja tinc un calvo a casa!!! I molt més atractiu que el de l'anunci!!!Ara em teniu enveja, oi?

Ferran Porta dijo...

Hehe, molt aguda, Matty.
Bon cap de setmana... i records al teu "calvo" :-)