Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

4/3/10

Visca Florida! Visca les vacances fora d'hora!

Coses de la vida, els meus fills tenen una setmana de vacances al mes de febrer i és un bon moment per a viatjar: menys gent i més barat. Així que, vam agafar els trastos i tots cap a Orlando (Florida), 6 Martorells cap als USA més tres semi-Martorells que van venir des de Denver (Colorado) i New York.
Tota una "party of nine" que en diuen allà.

Malgrat que ja era la tercera vegada que hi anàvem sempre hi ha coses que t'emocionen i et sorprenen i no hem d'oblidar la "màgia disney" que està present per tot arreu així que no serà sorprenent si us dic que m'ho he passat mooooolt bé.

El programa ha estat apretadet:

- parcs disney (sí, en plural)
- Sea World
- parcs Universal (també en plural)

Vaja, un viatge d'alló més cultural... ejem...

Us aniré explicant poc a poc però us deixo amb una imatge meva amb uns amics que he fet, que no sé si val més que 1000 paraules però com a mínim 950 segur que sí...

2 comentarios:

Francesca dijo...

Ets la persona més viatgera que conec! envejo la teva capacitat per fer maletes i anar-te'n allà on et roti... un dia hauriem de fer una escapadeta plegades (no sé perquè ho dic, sóc jo la que es mou menys que un gat de guix), perquè tinc la sensació que ens entendriem bé viatjant... no sé... és una idea! :-)

Matty dijo...

quan i on? ja veus que realment costo molt poc de convèncer per viatjar. Jo també estic convençuda de que ens entendriem!!!