Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

2/8/10

qui sóc? on sóc? cap a on vaig? d'on vinc? perquè faig preguntes? qui les respondria?

Tothom de vacances i jo... treballant... però a mig ritme, la veritat...
És un embolic!!!!
Sense ganes de fer res (la calor em mata) però amb una espècie d'angoixa interior per acabar temes i engegar el nou curs escolar amb energies renovades.

Vaja, que com més val una imatge que mil paraules (i que no pensava escriure'n ni la meitat per alló que deia de la mandra), podríem dir que estic així:



pas mal, no?

2 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Va, ànim Matty, que cada dia en falta un de menys per les vacances. Ànims!!

PS: Què xulo el "nou" blog, no? M'agrada :-)

Matty dijo...

Ai, ara que has fet arribar el sol a la meva vida ja no hi fa res si no tinc vacances.
Gaudeix sense moderació.