Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

30/6/10

Macetohuerto

Us presento la meva nova afició: la jardineria!

I més concretament un intent d'hort urbà que ja veurem com acabarà però que, de moment, m'apassiona: tomaqueres, albergineres (?), cebes, maduixeres, carbassoneres...

I jo que me'n reia dels anglesos i el seu delí desmesurat pel gardening!



Espero que us agradi el tema plantacionil perquè us aniré informant puntualment de les novetats.



I què me'n dieu de la flor d'alberginia? enveja que em tindran els de la huerta valenciana... ah, se siente

6 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Ooh, què xulo, Matty. Clar, tu que pots, amb aquest peazo terrassa hortícola que teniu!

Francesca dijo...

Doncs jo miro el maceto-huerto i veig... una feinada nena!... apa que no en tens ja de feina com per posar-te a fer tot això!!!!... tás ben p'allá... però fa enveja tanta energia. Jo no puc ni tenir cura de mi mateixa, com per posar-me a regar tomateres! ;-))

Matty dijo...

F: terrassa que t'espera quan vulguis passar per aquestes latituds. (la resta de la casa també t'espera, of course).

F2: que enganyada et tinc! no tinc esma ni per posar-me "la mer"... però m'encanta potinejar amb els testos i la regadora. Hi ha qui juga amb els Sims... ;-)

Francesca dijo...

Ei, nena... notición: de los Sims me quité!!! :-)))
Es què ho feia tan bé que tots els meus Sims acabaven multimilionaris, amb cases espatarrants (què trigaven a carregar-se ni te cuento), no es feien mai vells (poció de l'eterna joventud sempre a l'altell), llestos, guapos... un fàstic, nena... i primer això de procrear tenia certa gràcia, però al final ja ni es reproduien, tot el dia llegint i tocant el violí!!! =)))
En fi, que se'm va espatllar el disc i no m'he comprat un altre... i ara la única repelent que queda a casa és servidora!
(jo no puc anar a la tva terrassa?... fa lleig, l'F1 sí i jo no... hmmmm... uix... què malament =D)

Matty dijo...

F2: sempre que vulguis!!!!!
per cert, no et quedarà una mica de "pocima d'eterna juventut"? una servidora comença a necessitar-ho amb urgència! Això si, cada dia estic millor! Quedem? A la terrassa o al Mauri?

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.