Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

10/9/10

Per a tu

Setembre és un mes plè d'anniversaris! com a mínim a casa meva.

Afortunadament a mi m'encanten les celebracions i aquests díes no caldrà inventar massa cosa per a fer-ne (en altres èpoques em costa més, tot s'ha de dir).

Vaig començar ahir amb l'anniversari de bodes. Quants anys? ufff...gairebé masses. D'altres en aquest temps han tingut temps de casarse-divorciarse-tornarse a casar una o més vegades. Això demostra que som uns sossos però què vols fer-hi si encara ens agafem de la maneta per a passejar? I si el senyor del bar de sota de casa ens diu "mira ja surt la parelleta de nuvis" (fa tres o quatre díes d'això)... serà que encara fem patxoca junts, no? I jo que pensava que això de l'enamorament era una cosa passatgera!

La setmana vinent comença la tanda de cumpleanys dels nens!!! festa grossa! Tres anniversaris en una setmana. Si, d'acord, no sóm gaire originals a l'hora de triar les dates de naixement dels nostres fills. Cert. Però així fem una macro-celebració de dos parells de... pastissos.

Avui, però, volia dedicar aquest post a un altre anniversari.

Són ja molts anys que ens coneixem. Són moltes les coses que ens han fet estretar la nostra amistat començant pel Mazinger i el SuperCoco i passant per les coincidències laborals (que això té tela de debó). Hem viscut alegríes junts, ens hem desfogat dels mil-i-un problemes que han anat sorgint al llarg del camí, fins i tot ens ha tocat plorar algun cop però, sobretot, hem sabut que l'altre sempre estaba allà, incondicionalment, pel que fos.
són molts els cafès/cacaolats que hem pres junts (i algun que altre els croissants o magdalenes que els acompanyàven però d'això al meu dietista ni esmentar-l'hi) però ara tenim la cosa una mica més complicada per a fer-ho. Ja sé que les distàncies són relatives i que total estàs uns centímetres més enllà del colorit mapa d'europa però avui m'agradaria que fossin, com a molt, mil·límetres.
Així podria i abraçar-te i dir-te a cau d'orella:

Moltes felicitats, Ferranet! Et trobo a faltar, vellet!

4 comentarios:

Ferran Porta dijo...

Ai, Matty, que m'has fet humitejar els ulls. T'estimo molt, guapa.

Que passis un excel.lent mes de celebracions, amb els nens i amb en Gérard :)

Francesca dijo...

Ei, el post és preciós!... m'he esperat a comentar, perquè ho fes primer aquí el nostre "amic berlinés", que n'és el prota!
Enhorabona als dos per la vostra amistat!!! Petons, macos!

Ferran Porta dijo...

Jo, que m'ho he tornar a llegir i m'he tornat a emocionar. Desdeluegu, no es pot ser figaflor!

Més petons, guapa. I per tu també, Francesca! :)

Matty dijo...

ai, figaflor! Si ja saps que sóc capaç de plorar fins i tot amb un anunci de cotxes! potser em vaig passar de nyonya però, mira, em va sortir així. Eps, però queda pendent l'estirada d'orelles!
També gràcies a tu, Paquita, per comentar-ho. Molts petons!