Benvinguts!

Paradissos descoberts, llocs per visitar, aventures per compartir, somnis i maldecaps d'una maruja multimèdia: esposa, mare, amiga, amant, estudiant i treballadora exemplar (o gairebé)... eps, i creadora d'aquest blog. Algú en qui confiar quan tens un problema o convidar a sortir de marxeta. Vaja, el més semblant a una super-woman que es pot tenir avui en dia (i sense portar aquella capa vermella tan horrorosa).

21/5/08

un gran dia

Avui tinc vacances d'explicar el viatge d'Uzbekistan però és que l'excusa és molt bona: és el meu anniversari!

Nens i nenes, em faig gran! però estic estupenda, la veritat

3 comentarios:

Sara Maria dijo...

Moltes felicitats!! Benvinguda al club dels quarentons! T'ho passaràs d'alló mes bé, a veuras!

Ferran Porta dijo...

Jo ja et vaig felicitar per sabatòfon, però deixo constància escrita també, per a la posteritat. Per molts anys!

Francesca dijo...

Uix, jo no es pot dir que l'encerti, et vaig felicitar abans d'hora i ara una mica tard... però ja saps que el dia 21 va ser un dia especial també per mi... em perdones, veritat? Petonets i per molts anys!